Do what makes your heart smile

12. mars 2012

Hjertet mitt er i løpet av helgen fylt opp med noen tårer og sukk, men mest av alt av gode ord, fantastiske mennesker, varme klemmer, koselige meldinger m.m. Jeg kjenner jeg blir fylt opp igjen. Igjen og igjen.

Og jeg må si det. Jeg elsker å kjenne på det. Å være velsigna. Å få så mye.

Og endelig har jeg også funnet en Menighet med stor M, som jeg føler meg hjemme i. Torridal misjonskirke. På lørdagens ungd.møte var vi 35 stk til sammen. Det er helt fantastisk! Jeg gleder meg over det Gud gjør i mitt liv.

image

2 kommentar to “Do what makes your heart smile”

  1. Ingjerd said

    For noen fine ord og flott bilde:) du har mye i deg du skjønner jeg. Takk for at du deler så flotte tanker, må Gud fortsette å velsigne deg stort!

Legg igjen en kommentar